Velkommen til NKF-N

NKF-N er den norske seksjonen av Nordisk Konservatorforbund.
En konservator arbeider aktivt eller forebyggende for å bevare og beskytte kulturminner med spesialkunnskaper innenfor materialers kjemiske og fysiske nedbrytningsmønstre. Flere av konservatorene tilknyttet NKF-N tilbyr ulike tjenester. Leter du etter en konservator? Ved å bruke funksjonen "Finn en konservator" kan du finne en konservator som passer dine behov.
Medlemmer av NKF-N har også mulighet til å logge seg inn på medlemssidene, som gir tilgang til intern informasjon.

Årsmøte 2020 - frist for kommentarer i dag, 18. januar

Kjære medlemmer,
Årsmøtepapirene for 2019, de som vi etter planen skulle diskutere og vedta på årsmøtet i 2020, er nå publisert på nettsiden. For å få tilgang til dem, må du logge inn med din brukerkonto og passord. De er også sendt ut på e-post fra styret til alle medlemmer i NKF-N.

Vi håper dere kan ta dere tid til å lese igjennom alle papirene og sende inn eventuelle kommentarer til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. innen 18. januar. Etter utløpt frist vil det sendes ut et spørreskjema hvor alle punkter kan godkjennes/ikke godkjennes. Mottatte kommentarer vil fremkomme i spørreskjema. Ved flertall godkjennes punktene.

Frist for innsending er 18. januar 2021.

Styret NKF-N

© Nordisk konservatorforbund - Norge.
Laget av akzidenz med CSS og Joomla